Menu
Microsoft Planner

Microsoft Planner – wspiera i podnosi efektywność zespołu

“Największym liderem niekoniecznie jest ten, który robi największe rzeczy. Największym liderem jest ten, który prowadzi ludzi do robienia największych rzeczy.” – Ronald Reagan

Zarządzanie to nieodłączny i kluczowy element prowadzenia biznesu, który wymaga zaangażowania a przede wszystkim poświęcenia czasu. Wielu przedsiębiorców niejednokrotnie zastanawiało się jak zrobić to dobrze i skutecznie. Odpowiedź na to pytanie z pewnością nie należy do najprostszych..

Microsoft Planner jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które nie potrzebują rozbudowanych właściwości. Dzięki funkcjonalnościom znajdującym się w aplikacji Planner możesz:

  • odpowiednio rozdzielać zadania pomiędzy członkami zespołu – wystarczy, że wprowadzisz adres e-mail pracownika, którego dotyczy task i gotowe! W tym momencie w skrzynce odbiorczej i kalendarzu pracownika pojawi się informacja z opisem czynności do wykonania. Podczas przydzielania możesz ustalić termin wykonania, wprowadzać komentarze, ustawiać priorytet a nawet listy kontrolne z najważniejszymi elementami niezbędnymi do poprawnego wykonania zadania.
  • możliwość synchronizacji z zewnętrznymi aplikacjami- nie lubisz korzystać z wielu aplikacji? Nic straconego. Planner świetnie paruje się z pozostałymi aplikacjami Microsoft, dzięki czemu zadania możesz rozdzielać na przykład bezpośrednio z chatu wbudowanego w aplikację Teams.
  • filtrowanie i grupowanie- funkcje, które sprawdzają się przy dużej liczbie zadań. W szybki i prosty sposób możesz pogrupować zadania zgodnie z terminem wykonania, postępem bądź priorytetem.
  • etykiety- wspierają podczas prowadzenia kilku projektów jednocześnie. Umożliwiają przypisywanie do zadań spersonalizowanych etykiet z opisami i kolorem, oraz ułożeniu zadań w kilku kolumnach.
  • monitoring przydzielonych zadań- całość dopełnia intuicyjny interfejs, który stanowi czytelną wizualizację podziału zadań w grupie wraz ze statystykami.

Aplikacja Planner to narzędzie usprawniające organizację pracy, podnosi efektywność całego zespołu i wspiera w pracy zdalnej.

Gabriela Kuźma, Digital Transformation Advisor, Alterity.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Udostępnij