Menu

Gadżety reklamowe na szkolenia

Każda firma wprowadzająca na rynek nowy produkt lub usługę musi przygotować  swoich handlowców oraz partnerów handlowych do tego wydarzenia. W tym celu organizuje się szkolenia.

Oczywiście głównym zadaniem takiego spotkania jest zapoznanie z nowym produktem jednak mając już okazję spotkać się z dużą liczbą handlowców, którzy często mogą zaoferować także produkt konkurencyjny, warto pozyskać ich przychylność, wzmocnić świadomość Waszej marki, zareklamować się. Nikt nie lubi natarczywej reklamy ale wszyscy lubią upominki. Jak wykazują badania, upominki i gadżety promocyjne są najlepiej odbieraną formą reklamy.

Jakie upominki reklamowe sprawdzają się najlepiej podczas konferencji? Wszystko oczywiście zależy od tego jaka firma organizuje szkolenie i kto na tym szkoleniu się znajduje. Jednak jest kilka produktów które są bardzo uniwersalne i warto z nich  skorzystać.

A oto kilka pomysłów na produkt który sprawdzi się podczas tego typu eventów.

Obowiązkowe gadżety szkoleniowe to długopis z nadrukiem i smycz. Są to dwa produkty które są już standardem. Gadżety przydatne zarówno podczas szkolenia do sporządzania notatek jak i po konferencji do spięcia domowych kluczy. Ich dużą zaletą jest niska cena jednostkowa która pozwala bez zaangażowania dużych środków finansowych przygotować gadżet nawet dla dużej ilości uczestników spotkania.

Pamięć USB – na takim produkcie ( oznakowanym oczywiście firmowym logo ) można nagrać informacje szkoleniowe lub prezentację firmy. Prezentację można wykonać na wydzielonej części pamięci tak aby nie można było jej usunąć.

Notesy i teczki z logo – na każdym szkoleniu zapisuje się różne informacje i oczywiście otrzymuje się różnego rodzaju materiały szkoleniowe. Notatki zapisuje się w notesie a broszury przechowuje w teczkach. Mamy więc kolejne dwa przydatne przedmioty które po obrandowaniu  stają się świetnymi nośnikami przekazu reklamowego.

Na zakończenie szkolenia można wręczyć uczestnikom prezent / pamiątkę ze spotkania.  Często sięga się w takim wypadku po koszulki z nadrukiem firmowego logo, nazwą szkolenia lub konferencji.

Bardzo popularne są także produkty związane z telefonami komórkowymi. Z telefonu korzysta każdy nie ma więc możliwości, że gadżet będzie nieprzydatny. Wybór pada na ładowarki do telefonów, różnego typu adaptery lub power banki z logo .

Wybór firm oferujących wykonanie artykułów reklamowych dla firm jest ogromny. Wybierając agencję reklamową warto zapoznać się z jej dotychczasowymi realizacjami. Im większe doświadczenie danej firmy tym większa pewność, iż otrzymacie produkt który zostanie oznakowany w profesjonalny, elegancki i trwały sposób. Pamiętajcie, że nawet długopis za kilkadziesiąt groszy na którym będzie Wasze logo – będzie już zawsze z wami kojarzony. Nie możecie sobie pozwolić na „wtopę” 😉

Jedna odpowiedź do “Gadżety reklamowe na szkolenia”

  1. Sabina pisze:

    mhhh ciekawe, musze sprawdzić ile to kosztuje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Udostępnij